Vilkår

Vi gør opmærksom på, at vi opkræver et beløb svarende til prisen på ½ arbejdstime hvis et apparat der er undersøgt på vores værksted ikke ønskes repareret. Sagt på en anden måde:

Du kan aflevere dit apparat til os og få et tilbud på reparationen. Hvis du vælger at sige nej til dette tilbud, eller hvis apparatet af en anden grund ikke bliver repareret, får du dit apparat udleveret igen imod en betaling svarende til prisen for ca. ½ arbejdstime. (250,-. + moms = 312,5)

Hvis et apparat ikke viser fejl på vores værksted, så faktureres der ud fra forbrugt arbejdstid, da der ofte bruges meget tid på at lede efter eventuelle/periodiske fejl.

High End Musikservice kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle yderligere fejl, der måtte opstå under eller efter reparation af apparatet

Apparater opbevares i 3 måneder efter reparation, hvorefter de kasseres eller evt. sælges for dermed at dække reparations / servicefakturaen.

Mindste fakturering ved en reparation er en grundtakst og en arbejdstime, + diversegebyr, hvilket pr. 1/1-2021 er kr. 745.- ekskl. moms. (931,25 m.moms)

P.g.a. udgifter i forbindelse med bortskafning af elektronikaffald tages der yderligere 50,-. + moms i miljøgebyr, såfremt kassering finder sted.

Alle opgivne priser er ekskl. moms.

Ved afhentning af sager foregår betaling, med mindre andet er aftalt, kontant på vores adresse med dankort, mobilepay eller kontanter.

Såfremt noget skal sendes, vil der ved kontantsager skulle forudbetales til vores konto.


Reg. nr.: 2558 Konto: 438 957 7761

CVR: 33073666

High End Musikservice - Skjulhøj Allé 57, 2720 Vanløse

Åbningstider: Mandag-Onsdag: 9-16.30.

Tirsdag-Torsdag: 12-16.30

Fredag: 9-15